woensdag 3 juni 2015

Vakantieleestips (om zelf aan te vullen!)

Ook in vakantietijd kan ik het niet laten: lezen over psychologie, psychiatrie en ggz. Hieronder vind je mijn favoriet én die van o.a. Jacobine Geel, Bram Bakker en Steven Pont. Wat is jouw vakantieleestip? Laat het me weten en ik zet hem erbij!

Mijn eigen favoriet:

meer info

Het ultieme reisverhaal voor iedereen die zich bezighoudt met de ggz (en het niet helemaal los kan laten). Een jonge psychiater maakt een wereldreis. Hierbij 'diagnosticeert' hij de landen die hij tegenkomt en analyseert hij zijn eigen gevoelens die de reis bij hem losmaakt. 

Vakantieleestip van de auteur van Te Gek!: psychiater Remco Dijkstra:


meer info

Vakantieleestip van Jacobine Geel, voorzitter GGZ Nederland:


meer info

Maarten Wetterauw, directeur alg. z. Molendrift - jeugd GGZ, laat de GGZ tijdens de vakantie even los:


meer info

En ook Jaap van der Stel, lector GGz Hogeschool Leiden, houdt de ggz even voor gezien:


meer info

Myrthe van der Meer, auteur van PAAZ en UP, kiest voor digitaal leesvoer:


meer info

De vakantieleestip van psychiater Menno Oosterhoff: Siddartha van Hermann Hesse: 


meer info

De vakantieleestip van tekstschrijver Kasja Weenink:


meer info

De vakantieleestip van psychiater Bram Bakker:


meer info

De vakantieleestip van kinderpsycholoog Tischa Neve staat garant voor een relaxte gezinsvakantie:


meer info

Steven Pont, ontwikkelingspsycholoog, sluit mooi aan met:


meer info



Wie volgt?

Heb je zelf een vakantieleestip? Reageer hieronder of mail naar ggzgelezen@gmail.com en ik zet hem erbij! (promotie van eigen boeken uitgezonderd)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten